fredag-lördag

Dålig updatering, i know!
Fredag + Lördag har varit helt okej. Hos Anna i fredags vart det inte alls som jag trodde det skulle bli. Vi hade kul bortsätt från allt ''serious talk'' överallt. Men som tur var så var jag inte så delaktig i det. Jag trodde även att jag skulle få ta hand om alla den kvällen men det var nog bara mig själv jag behövde koncentrera mig på. Jag drog därifrån vid elva, halv tolv och sov i Nykvarn. Dagen efter drog jag in till stan och käkade, pratade framförallt tillsammans med Johanna och Anna. Efter det åkte jag hem och gjorde ingenting, låg i mitt vardagsrum och kollade på en hel del filmer. Det var mysigt (y). Såg bla 10 orsaker att hata dig, som gick på TV. Den filmen är så jävla bra! Jag älskar henne, jag älskar honom, jag älskar dom, jag älskar filmen! Han är så jävla snygg dessutom. Så kollade jag även på melodifestivalen som en idiot, jag blev bara arg och bråkade med min syster pga det.
Hejdå, bilder får ni snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0