för din skull Caroline

Hej!
Sist jag uppdaterade var för ca 1 månad sen? Eller har jag fel? Hur som hellst, min ork försvann helt plötsligt men efter lite tjat från både Carro och Johanna, framför allt Carro så lägger jag ner lite enegri här på bloggen.
Igår firade jag och brudarna Bella som fyller år på Söndag. Kvällen var bra men slutade i kaos. Jag förlorade all energi och min röst. Bokstavlingen så har jag ingen röst kvar.
Ikväll stannar jag nog inne. Jag väntar på att Rebecca ska komma hit så ska vi färga hennes hår. Min mamma är och handlar lite lördags mys medans jag och Tyson ligger här i min äskade säng.
Här fick ni ett ointressant inlägg, varsågod!
Fanny, Amanda och Rebecca.
Jag & Bella
Bella
Bella, Jag och Fanny
Några bilder från gårkvällen

Kommentarer
Postat av: Caroline

aw tusse då (a)

2010-12-18 @ 20:22:06
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0