spotify, grattis!

Hej
Jag sitter och fixar på min nya spotify just nu. Sist i hela världen antar jag? Hur som hellst, skolan har börjat nu och det känns väl sådär.. Jag vet inte om jag är nöjd riktigt. Funderar på att byta linja och skola. Därför att jag är inte så förtjust i nykvarn, varken eleverna eller lärarna. Det posetiva som håller mig kvar framförallt är praktiken. Någonting jag verkligen behöver. Men vi får se hur det blir med det.
Jag har varit hemma hela dagen, har faktist inte haft ork att gå ut. Plus att det har varit regn till och från. Imorgon efter skolan ska jag och min kära Rebecca äta på pasta huset och sen sola.
Och nu ska jag in på facebook, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0