Akryl naglar, super!

Godkväll
Jag ligger i sängen och kan knappt skriva pga av mina nya naglar som jag fixade idag! Jag och Mikaela hade tid hos en privat klockan ett imorse. Vi blev klara runt 5 tiden då vi skulle enligt planera åka och sola, men drog till max och åt istället. Hur som helst så blev naglarna mycket bra och jag är mycket nöjd med dom. Denna gång vart det akryl, vilket är bättre material och håller längre. Nu ska jag kolla runt här på internet och leta efter nyheter och sen få min skönhetssömn, hehe. Imorgon kl 1 ska jag vara hos min frisör då jag ska färga min utväxt och klippa topparna något, förhoppningsvis blir jag nöjd.
Love
Jag vet att jag har korviga och fula fingrar, vilket ingen behöver lägga märke till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0