smärta

Godmorgon
Jag ligger i min syster säng med datorn i knät och en väldig smärta i mitt brutna revben, de vill säga om det nu är brutet. Jag slog i det igår och har svårt med adningen och att röra mig överhuvudtaget. Det är verkligen inte vad jag vill. Göra illa min första dagen på lovet! Kvällen för övrigt var skitnice! Även fast smärtan tog över vissa stunder så försökte jag ignorera det så mkt som möjligt och ha kul istället. Visst fungerade det. Idag ska jag endast ta det lugnt. Ikväll vid 7 tiden ska jag med min älskade familj till min kusin -.-. Roligt.. Hur som helst så ska jag bara ligga hemma och försöka övertala modern att åka till sjukan för att kolla mitt revben. Jaja, ha det bra.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0