lyckad helg

Ja, tjena bloggen
Jag kom hem för en liten stund sen och tänkte skriva lite om helgen som varit, lr är kanske man ska säga. Hur som helst. Ikväll har jag varit i grusåsen på hemma fest. Det började va med en massa fjortisar som var där sen rullade det in lite fler av oss babbar ;). Det flesta drack, dock inte jag. Det slutade med att vi drog pga för mycket knas, alla fuckade ur pga en mus, väska och jacka som blivit stulen.

Och igår var jag i järna på lokalfest, drack inte då heller. Gula villan tror jag att luffarna i järna kallar det? Och jag rekomenderar det inte. När vi kom dit vid 9 - halv10 tiden spelade dom hyffsad bra musik. När klockan började gå så ändrade dom musiken till något irrländsk skit, som alla stod och sparkade benen till. Inte nog med det, efter benskitlåtarna så började de spela SVAMPfucking musik. Då fick jag nog och var påväg att dra därifrån. Sista timmen innan vi skulle dra så började det spela någolunda bra musik.. Vi var iaf där för att fira våran Jeppson som fyller 17 idag. Jag, johanna, madde, lollo, nicole, evve och johanna stod på scen och grattade våran kära andreas. Var dock en aning pinsamt men jaja, jeppson blev nog glad ;). Haha.. Nu ska jag pallra mig mot sängen.
puss och grattis ännu en gång jeppson ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0