ärligt talat..

helt plötsligt känns allt så bra, som att jag har allting jag behöver. även fast jag själv vet att det är mycket som fattas. du fick allt att vända, fick allt att kännas bäst. jag är så nöjd med allt helt från ingenstans. ingenting kan beskriva glädjen du ger mig varje sekund varje dag. jag ångrar ingenting jag någonsin gjort med dig. du har gett mig stunder som sitter kvar hela livet. stunder som jag fortfarande skrattar åt. du är en sån person jag kan vara mig själv med och göra exakt allt med. det känns så skönt att ha allting tillbaka. men någonting jag måste vara ärlig med är att mitt förtroende har sjukit för dig. pga olika själ.. det svider för mycket för att allt ska bli som det ska. men känner jag oss rätt så bygger vi upp det igen eller? det är i varje fall någonting jag verkligen hoppas. vi vet båda hur rolig vi kan göra varje situation till och hur mycket likhet det finns mellan oss. jag vill aldrig förlora dig igen. varje ord kommer direkt från hjärtat.. jag har samma starka känsla kvar som jag hade då - tillsammans klarar vi varje hinder. rebecca och andrea mot världen, va det inte så? det känns som att jag kämpar på rätt väg nu, med en av jordens finaste bakom mig. som sagt tidigare, det svider att hur mycket jag än vill och försöker kunna lita på dig så känns det fel som det samtidigt känns rätt. du förstår nog varför med tanke på hur mycket jag får höra dag för dag. men du vet också att jag inte lyssnar på skitsnacket i våran omgivning utan kämpar emot och kopplar bort det. istället lyssnar jag på dig och rent utsagt hoppas på att du inte sviker mig, samtidigt som jag litar på dig. jag kan inte sluta tänka på dig. det är som att vara kär. och bli inte rädd nu, jag är hetro. anyway, det känns ungefär som att jag inte kan få nog av dig. som att jag vill vara med dig hela tiden och vill ha dig för mig själv. jag vet själv inte riktigt vad jag vill få ut av texten. men det känns bara som att orden jag älskar dig inte räcker längre. du är en del av mitt hjärta. en del av hela mig, jag är ingenting utan dig. helt ärligt sagt så är du bland det bästa i livet. jag bryr mig inte om vad någon säger om dig, för mig är du guld. du är en person jag skulle kunna offra allt för. skulle någonting hända dig så vet jag inte vad jag skulle göra. jag har så mycket ord jag inte har tid för att skriva, så mycket som jag inte får ut. men jag älskar dig av hela mitt hjärta, hoppas du förstr hur mycket du betyder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0