dålig uppdatering, grattis, hoppas

Tjenare
Ja, precis.. Jag har varit väldigt slarvig med uppdateringen men faktist så har jag haft mycket annat för mig. En del knas nu, men som säkert årdnar sig.. Men för att komma bort från det sämmre tankarna så är det lördag idag!

Igår
var jag med min snygging. Eftersom att vi hade så sjukt tråkigt så busade vi lite.. Hehe. Hur som hellst, varför jag sitter hemma just nu är för att jag tyvär inte kunnat gjort någonting idag pga att min broder blir 7 hela år idag. Grattis till honom.

Imorgon ska jag träffa min snygging igen. Vi har planer för att gå ner på stan och ta en fika på något mysigt ställe. Och om gud är vid min sida så får jag även tag i mälin så hon äntligen kan fixa mina naglar. :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0