iskall söndag

Hellu
Jag kom nyss in och mina fötter har förvandlats till isklumpar. Jag var uppe redan klockan tio imorse, eftersom att jag och några i klassen skulle stå uppe på torekällberget och sälja ljus. Ljussäljandet i sig gick inte så bra, under två timmar sålde vi kanske 1-3 packet ljus. Jag hade inte så koll, jag och carro sprang mest runt i alla andra stånd och kollade på alla idioter som sprang runt i fula kläder. Jag var trött som en åsna och otroligt nog hade jag ingen huvudverk från gårdagen. Igår var jag och några kompisar hos en annan kompis på chilkrök. Det hände inte så mycket på kvällen, grabbarna sprang mest runt och sköt mig med en softis. Men vi hade kul endå, iallafall jag :). Nu ska jag försöka få tag i sandra och sen hitta på någonting med henne kanske. 
- nicole


Kommentarer
Postat av: Caroline

den där jävla nicol förföljer mig, kommer alltid garva åt det där namnet stackarna asså (a)

2009-11-29 @ 16:52:19
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Marilyn

hahahha nicole omg den srkämde skiten ur mig :O

jag bläddrade långsamt o sen dök den där skiten upp -.- äkta du som ska ha såna idioti till bilder hahah

2009-11-29 @ 19:11:12
URL: http://melss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0