det svider att höra saker och ting från speciella personer..

Jag förstår inte själv hur allting kan ha förändrats under en sådan kort tid. Jag har aldrig haft liknande problem tidigare och om jag kunde skulle jag tagit reda på vart dom kom ifrån och faktist gjort allt för att ordna allting. Även om jag själv vet att det snart blir bra så kommer jag aldrig kunna förstå varför det här händer. Varför det just är jag som drabbas och varför just jag ska behöva vara försvarslös. Jag kommer aldrig kunna vara 100% säker för att jag vet att för minsta lilla felsteg så blir det såhär. Det är inte förens nu jag börjar inse vad som verkligen sker, hur du verkligen behandlar mig. Jag har länge haft någonting emot dig men faktist så har du gått över gränsen nu. Du drar även med dig en viktig person för mig som du förvandlar till någon hon egentligen inte är. Jag hoppas att ni båda snart inser vad som är fel och rätt.


Kommentarer
Postat av: rebecca

vad har hänt? :o

2009-11-16 @ 22:11:14
URL: http://rebeccanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0