är i skolan..

tja, igår kväll så uppdaterade inte jag för att det blev ganska sent. va med becca hela dagen och vi gjorde inte så mycket. efterskolan igår så gick vi hem till becca och åt mackor och kollade på filmen "säg att du älskar mig" knäpp film. men ändå efter filmen drog vi ner till stan och åt på nancys, det var skit gott. efter det så gick vi och skulle köpa skor till mig. men dom där jävla skorna fanns ju bara i stolek 37 och 40, så jag fuckade ur hela kvällen på det typ. efter en besvikelse drog vi hem till becca igen och ringde dit lulle. så laddade becca ner en film som hette "the children" den va inte så läskig fast det skulle vara en skräck film. när filmen var slut så fick lulle följa mig ner i trappen så kom min mamma och hämtade mig. när jag kom hem så gick jag och kollade på TV och sen sov. vaknade imorse fixade mig och drog till skolan. så nu sitter jag här som en pluggis och skriver en uppsats som är skit svår. men det går typ bra. efter skolan så ska jag väl hitta på någonting roligt. men nu ska jag fortsätta skriva min uppsats. jag skriver sen senare ikväll eller efter skolan. 

 


Kommentarer
Postat av: j

du e knäpp

2009-11-26 @ 12:32:58
Postat av: rebecca

vilket bra inlägg :)

2009-11-27 @ 00:15:40
URL: http://rebeccanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0